Door de wind, door de regen

11 maart 2018 - Chantada, Spanje

MiradorDe herfst in Galicië begint in augustus en eindigt in juli, zo hebben wij gelezen. Het schijnt nog te kloppen ook. Dus we maakten van de regen een deugd en reden de hele dag door prachtige landschappen en maakten hier en daar een tussenstopje.

Zo bv bij een schitterend uitzichtpunt, Mirador huppeldepup. We waaiden bijna uit onze jas maar het uitzicht was effectief onbeschrijfelijk.

Of bij het klooster Monasterio de Santo Estevo de Ribas de Sil. Prachtig gerestaureerd maar te moeilijk om uit te spreken dus geen van ons beiden is ingetreden.

Op de kronkelige route naar Ourense stopten we af en toe voor een kiekje zodat we, ondanks de rust/herfstdag toch enkele dagen leuke foto's kunnen posten.

We reden vandaag 174 km en ik deed slechts 5510 stappen.

Vanavond vroeg in bedje want morgen moeten we uitgerust zijn. We trekken immers onze wandelschoenen aan om de pelgrims op hun laatste kilometers naar Santiago de Compostella te vergezellen.

Door de wind, door de regen ...